Reklamation
Efter købeloven gives der reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået i op til 24 måneder efter købet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere senest 14 dage efter, at du har konstateret fejl eller manglen.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i original emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Er reklamationen ikke berettiget, skal du selv afholde fragtomkostningerne.
Vores produkttekster er kun vejledende, og vi tager forbehold for fejl.
Ønsker du at reklamere over et produkt, som du mener er defekt, beder vi dig venligst rette henvendelse til: info@gravvasen.dk